Sunday, February 11, 2018

KENAPA SAYA AMALKAN PRODUK SHAKLEE

Salah satu sebab saya mengamalkan suppliment Shaklee, ialah nak 1 keluarga saya sihat.
.
Tapi bila saya dah menceburi bisnes Shaklee ni, saya jumpa pelbagai masalah kesihatan mereka di luar sana. Dan ikhtiar juga kesungguhan mereka untuk kembali sihat.
.
Secara tak langsung, saya rasa terpanggil memperjuangkan bisnes Shaklee ni. Dan share lebih banyak info2 kesihatan juga kebaikan mengamalkan suppliment Shaklee.
.
Saya nak orang di luar sana lebih menitik beratkan kesihatan mereka terutama pengambilan suppliment. Khasnye suppliment Shaklee.
.
Yang paling penting saya nak mereka lebih ambil tahu, bahan2 yang digunakan dalam suppliment yang mereka makan. Selamat ke? Dari bahan semulajadi n organik ke? Ade kesan sampingan ke?
.
Jangan tunggu dah terlambat, baru nak usaha cari suppliment?
.
Mencegah lebih baik, dari mengubat



No comments:

Post a Comment